Solen ger så mycket energi!

5 plusgrader lite sol och ganska mycket blåst. Det känns som att våren lurar runt hörnet idag. Men snart är det många minus och snö igen. Men det är tur att det kommer såna här dagar så man får upp energin lite.
 
Nu är det träningar ute i ridhuset, själv tröstar jag mej med en kopp te för att jag inte har möjlighet att vara där ute och kolla och träffa folk.
Min lilla mamms har blivit sjuk och kan inte agera barnvakt så som hon brukar kunna. Jag får helt enkelt klara av allt på egenhand nu när älsklingen jobbar. Men det går så bra när man har härliga vänner som ställer upp och hjälper till med både hästar och barn hit å dit.
Barnen börjar ju bli stora nu så dom klarar ju av mer och mer själva.
 
Nähe, ska kolla runt lite här på nätet innan det blir bollibompa för min del.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0