Snön bara faller ner

Det hade visst kommit massa med snö i natt. Jag hade inte kollat nått på vädret så jag blev överraskad när jag gick ut i morse. Men det gör inte så mycket enligt mej. Hellre massa snö, än is och halka. Nu kan man ju rida ut utan att slåihjäl sej igen.
Och mer kommer det!
 
Sent igårkväll så fick jag fart på den där brodyrmaskinen, men då var det ju dax att gå in och sova:/
Får se hur mycket jobb jag hinner med idag. Jag hoppas på veterinärbesök och så hoppas jag på att nån skicklig en kan komma och styra upp så att jag kan börja använda min torktummlare igen. Härrom dagen så höll den på att brinna upp och efter det har jag inte vågat starta den igen. Det luktar fortfarande bränt här inne:(
Men tvätthögarna växer i en rasande fart.
Men innan jag äns kommer hem igen så ska jag lämna bilen på verkstaden så att jag kan ta mej till mässan som jag ska på i morrn. Om jag nu överhuvudtaget kan gå där. Jag har sån träningsverk från coren så jag kan inte äns knyta skorna.
Det betyder att det inte blir ridning i dag heller utan longering för andra dagen irad. Men jag tror inte att det gör så mycket för den delen.
 
Ja, det var väll mina planer för dagen. Så nu vet ni det.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0