Snabbinlägg

Nu är det inte mycket kvar av den här dagen. Klockan har blivit 18 och jag har i stortsätt bara löshoppningen kvar nu. Sitter och inväntar barnvakten nu bara så att jag kan gå ut och börja.
Blev inte riktigt som jag hade tänkt med ridningen idag heller. En häst hoppade jag över helt, och en annan blev bara longerad pga snöras, den tredje fick gå i skogen.
Hovslagaren har varit här, på utsatt tid! Det blev lite bråk med en häst som hade vaknat på helt fel sida. Lite brämsning och lite fjäsk så blev resultatet ändå godkännt.

Skriver lite om löshoppningen senare ikväll.
Ha det så bra sålänge!!

Kommentarer
Postat av: Lina Sällberg

får vi komma o löshoppa hos dig?

Svar: Vi har ganska många själva. Men nästa gång blir troligtvis nångång på lördag. Hör av dej på fredag så får vi se om vi bestämmt nån tid! ;)
Mia

2013-01-29 @ 18:43:44
URL: http://sallberglina.blogg.se/
Postat av: Lina Sällberg

Attans jag som ska iväg och träna på lördag. Frödinge har visst dåligt underlag så de prioriterar sina egna, så där var vi inte heller välkomna. :(

Svar: Lite så har jag det tyvärr åxo. Eller underlaget är inte dåligt just nu. Men det blir ju inte speciellt bra av löshoppningen.
Mia

2013-01-30 @ 09:27:01
URL: http://sallberglina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0