Skitdag!

Ja, den här dagen blev ju inte alls som den var tänkt. Den började med skenande hästar och en älg i hagen, efter älgen kom en jakthund och jägarna sköt den pricis när den hoppade ut ur min hage. Inte många meter från mitt hus, inte många meter från mina hässtar, inte många meter från mina barn som just hade kommit ut. Jag var fly förbannad och stövlade ut och skällde ut dom. Fick bara ett stort jävla smile till feedback innan dom fattade hur tjurig jag var.
All den ilskan jag hade då tog musten ur mej totalt så sen blev ingenting gjort som det var tänkt.
 
Men efter att tiden gick och jag lugnade ner mej så gick jag tillslut ut och red mina hästar nu på kvällen. Nöjd och glad är jag att jag gjorde det för det var två fin hästar idag.
 
Fuck this day!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0