När jag väl skriver

I går knepade jag ihop ett inlägg på mobilen, skickade det, och trode såklart att det skulle dykaupp här på bloggen. Men inte.
Skitsamma, det stog bara en massa gafs om vad jag hade gjort i helgen.
 
Nu är det ny vecka och jag har en massa samtal som måste ringas idag. Tråkigt. Speciellt eftersom de flesta av telefontiderna är mellan 8 och 9, pricis då som jag farrunt i stan och lämnar barnen i skola och dagis.
 
Förövrigt så hoppas jag på att jag ska fåigång min brodyrmaskin idag. Jag fick avsluta brodyren lite abrubt förra veckan då maskinen inte alls ville som jag ville. Idag hoppas jag på experthjälp.
Annars är det mest stalljobb och ridning som tar upp den mesta av tiden idag.
Längre fram i veckan har jag ett mässbesök som jag serfram imot. En morot så att säga:)
 
Ha det bra allesammans!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0