maginfluensa

Ny vecka, nya utmaningar.
Ja, det finns mycket jag vill och borde sätta igång med. Men jag ligger mest i sängen och vrider mej. Hela gårdagen spenderades i sängen med nån form av maginfluensa. I natt insjuknade familjens sista familjemedlem i samma åkommor. Faan vilken skithelg igentligen. Men i lördags, innan jag blev sjuk, så fick jag till en jätte härlig tur i skogen på Widde. Det känndes bra att ha nått att fundera på och längta tll när jag legat nerbäddad.
 
I helgen är det många som varit ute och startat årets först tävling. Känns avlägset för mej. Jag har inte äns börjat titta på nån tävlingsplanering. Jag har nu bara en häst att tävla och träna med och vi är helt tillbaka på ruta ett.  Ganska så tråkigt:( Det är så jävligt så jag inte änns vill träna. Hästen är knapt ridbar, enligt min mening och jag har lagtavmej under jul.
 
 
Sitter och funderar på hur jag ska göra med stallet idag. I helgen har jag haft hjälp och igår var jag inte ute istallet nånting. I morse lyckades jag gå ut och släppa ut hästarna och fodra. När jag kom in så hade jag så klart mer ont imagen och yrsel.
Nu börjar det nalkas luch för hästarna och jag måste börja röra på mej. Barnen är ju hemma åxo så jag har ju även dom att ta hänsyn till. Nåja, det blir vad det blir helt enkelt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0