Läxa

Nu har jag pricis hjälpt Olle med hans första läxa. Den skulle vara klar till på fredag, men han var så ivrig att han ville få den klar direkt. Sagt och gjort! Ska påminna om det de följande typ tio åren, att läxorna ska göras direkt. Undrar om han kommer att vara lika snabb då!?
 
I morse red jag fina Fosse i ridhuset. Satte igång han nu i helgen igen efter att han vilat i två månader. Jag blir så glad av att rida honom:)
Fosse
 
Widde tog jag ut en sväng i skogen. Tänkte att det var bäst att passa på nu när det ska bli plusgrader.
Plusgrader = halka, så nu kan jag hålla mej inomhus ett par dagar igen.
 
Annars så är det mest en massa sånadär tråkiga sysslor som att vika tvätt och laga met som blivit gjorda idag. Nödvändigt dock.
Blir lite siochså med brodyren den här veckan eftersom barnen kommer hem tidigt och jag måste fixa med stallet på förmiddagen.  Men jag får la kvällsjobba lite.
 
Känner att det är lite skönt med plusgrader igen iallafall. Man får lite mer insperation att vara ute då.
 
 

Kommentarer
Postat av: Anneli Johansson

haha härligt!! hopaps de håller i sig med läxorna :D


Svar: Ja pricis, man kan ju alltid hoppas på det:)
Mia

2013-01-28 @ 15:41:32
URL: http://stallekekullen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0