Go kväll i stugorna

Jag är trött, och har redan intagit sängen.  Jag längtar lixom efter att få sova, haha:)
 
Vet ni vad? Det blev ingen häst numer tre som jag skrev tidigare. När jag dragit på mej ridkläderna och gått ut så upptäckte jag att plusgraderna skapar mer än halka. Det bildar snöras från taken. Jag vill inte sitta på en unghäst som blivit så lite riden när det börjar mullra av snöras. INTE!
Så jag vände på klacken och gick in och nattade barnen och la mej på soffan i stället. Men det känns i kroppen att det är nått som fattas. Det är nog den där dumma känslan när man har struntat i nått som man igentligen borde göra, Hoppas på nya tag i morrn.
 
Nu ska jag stäng av datorn och lägga huvudet på kudden.
 
Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0