för att spela sina favoritspel med

God morgon! Här har vi en kylig morgon, 17- stog tempen på när hästna gick ut för nån timma sedan.
Det blir att fodra på med lite extra hö i hagarna här under dagen så att dom håller sej varma. Tänkte nog bara ta en skritt tur på Widde idag. Men jag ska vänta och se om temperaturen går upp något innan.
               
 
Nu är nog all sjukdom borta, jag känner mej inte speciellt påverkad längre iallafall. Bara lite illamående när jag anstränger mej lite extra.
Ville har därimot gått och dragit på sej en förkylning som han får stanna hemma för. Alltid är det nått lixom. Men det känns ändå som att jag har hunnit med lite dom här dagarna. Jag har sprungit fram och tillbax till brodyren och hållt den igång. Så det har blivit en del gjort.
 
Olle ska på kalas på lördag till sin favvo tjej. Jag frågade vad han ville ge henne i pressent. Han gav mej en hel reklamkampanj om en surfplatta och förklarade att det är pricis en sån som hon säkert behöver. Okay??
"Med den kan man ta kort på sina vänner, och spela sina favvoritspel" kommer säkert ur han egna vokabulär. Eller inte. Hos mormor finns disneykanalen och där får man även tadel av en massa skitreklam. Tur att barnkanalen är reklamfri på så vis.
 
 
Hopp nu är det dax att se över hur många lager ytterkläder vi behöver tapå oss för att klara kylan idag.
 
 
Gu va jag är dålig på att lägga ut bilder känner jag.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0