Duktig häst!

God kväll mina damer och herrar!
Kom nyss in från kvällens hoppträning, som jag inte alls sågfam i mot för några timmar sen. Men nu har jag nästan lite dåligt samvete för att jag tyckte och trode som jag gjorde om min häst. Han skötte sej jätte bra. Kanske skötte även jag mej bra. Men allt kasnke inte bara var en slump, jag hade förberätt mej, NOGA! (enligt mej själv iaf)
Innan jag gick ut oh red så ville jag få rätt kännsla i kroppen. Därför satt och tittade på en film där jag hoppar en bana med Widde och det ser jätte bra ut. Både han och jag är duktiga där. Den såg jag på typ tio ggr innan jag gick ut och tränade. Bra mentalträning, och jag tror att det hjälpte mej mycket.
 
Jag är nog en sådan person som kan ta efter genom att stta och titta på bra ridning. Alltså jag går ju inte hem och rider en 160 bana bara för att jag sätt det på skandinavium eller liknande. Men jag får en bättre känsla i hela kroppen som jag kanske ommöjligt lite iallafall kan föra över på hästen.
Ja, alla är vi olika oc tur är ju det!
 
Ville hur som bara säga att jag är väldigt nöjd med min häst idag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0