Bubblan sprack

Efter en dag på mässa och en kväll på tupperwearparty så kände jag mej pigg i morse.
Hela natten har jag legat och funderat och fått nya sprudlande ideer som jag var redo att ta tag i. Det har lixom bubblat i mej för att få kommaigång.
Och där stannade det.
Jag vaknar av en magsjuk unge!
Jag kommer inte utanför dörrarna och behöver tillochmed fixa skjus till skolan åt den äldre. Men allt det där som jag ville göra idag då? Alla ideer och allt som jag ville komma igång med?
Jag såg tillochmed fram imot att få hoppa min galna häst idag:/
Jag kände mej tillochmed en gnutta taggad att gå ut och mocka tio boxar.
Men bubblan sprack!
 
Jag hoppas att jag kan hämta in datorn och få lite tid över så jag kan sitta med den i knät. Allt annat får bli kvällsjobb antar jag.
 
Hoppas att alla ni andra mår bra där ute!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0