Trött som vanligt typ

God morgon!
Jag är trött. Så in i den trött!
Kanske inget ovanligt att jag skriver att jag är trött här på bloggen. Men i dag är det nått välldans så trött jag är. Antar att det har lite med gårdagen att göra. Jag gick ut till stallet direkt när jag skjusat barnen alltså vid 8.30 jag var inne igen vid 19.30. Då nattade jag bara ett av barnen och sen la jag mej på soffan. Men jag fick ju gå upp igen vid 21 då hästarna skulle kvällsfodras. Men när jag var inne vid 21.30 igen så gick jag direkt till sängen.
Under den här dagen var jag inne 1 timma. 20 minuter första gången för att slänga i mej lite fil och flingor, och 40 minuter andra gången för att äta lite mer mat.
Känner lite att jag är värd att vara lite trött idag.
Som tur är så blir det en lungn dag då det bara är en häst som ska ridas. SKÖNT!
 
 
För er som inte har gjort det så kan jag påminna om att ni kan kolla in på mwbrodyr.n.nu då jag har lite specialerbjudande på mössor med namnbrodyr nu hela Februari ut. Så passa på :)
 
 
Idag är det fettisdagen, jag älskar semlor och kan lätt smälla i mej ett par på en å samma gång. Mumms!
 
Jag ska försöka att kommaihåg att köpa med mej semlor till Tävlingskommite mötet som jag ska på ikväll. Vi kasnke ska döpa om kommiten till trivselkommite istället för jag tycker faktiskt att vi har det rätt bra på dom där mötena:)
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0