Tipptopp

Måndag morgon. Det innebär nya upptåg.
Idag har jag tre hästar som ska motioneras och jag längtar faktiskt efter att få rida dom allihopa. Det känns bra:)
Det är bara Olle som är i skolan idag. Jokke har frivecka och Ville är ledig från dagis. Den här veckan ska jag med andra ord få en massa gjort som jag ligger lite "efter" med.  Därför ska jag börja veckan med ett stort lass till soptippen. Det är välbehövligt då vi har kvar alla kartonger och skräp från julen. Passar på nu när jag ändå har transporten ute efter att jag körde Snorkan igår.
 
Jokke har ju även han en del som ska göras nu när han är ledig. Så det är väll lika bra att vi sätter fart med alla göromål.
 
Ha det bra alla ni!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0