SOOOOOOL

Sola ho skiner å ja ä så gla!
FAntastiskt vad lite sol kan göra. Det känns som att jag har energi för två helt plötsligt.  Allt går så mycket lättare bara solen tittar fram. Funderar på att gå ut å hjälpa snön att smälta åxo. Kasnke ska ta med hårfönen ut och göra en insatts?
 
Jag håller just nu på att brodera jackor till ett allsvenska lag, men vips så var det inte så brottom längre då helgens tävling blev inställd. Så istället så tar jag en sväng ner på stan och ser om jag kan få tag på lite lugnande till en vildhäst som vist har gått å trampat av sej skon. GHAAA!!
 
Ingen av hästarna ska ridas nu på förmiddagen. Dom ska gå träning i eftermiddag. Det ser jag framimot:)
 
Hepp, lunchdax för pollarna nu då innan jag ska fara iväg.
 
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0