Morning

Tisdag idag. Jag fick sovmorgon idag. Länge! Jag gick bara upp en snabbis för att ringa till Olles fritids och säga att han inte ksulle dyka upp idag. Mina barn sov till 9.30 och jag tänkte att det var behövligt. Jag njöt!
Då tänkte jag även att gud så skönt med utviade och glada barn. Men så var det inte. Det var två riktiga surkart som satte sej vid frukostbordet och muttrade.
Jokke skulle jobba natt, men väckte mej vid tolvsnåret och sa att han gick ner och la sej på soffan då han hade börjat spy bara han kom till jobbet. Jaha, då var kräksjukan här igen nu då:( Det är väll bara att gå å vänta på att man ska bli dålig.
Så nu sitter jag här med mina älskade barn och hoppas på att jag ska kunna komma ut i stallet och få nånting gjort. Har två hästar som verkligen MÅSTE bli ridna idag.
 
Jaha, vad ska vi säga om vädret då? Har ju inte varit ute än men det verkar välldigt blåsigt. Undrar om det har kommit nån snö?
Måste ladda för att bära ut vatten till hästarna nu innan allt ska mockas. Drygt!
 
Hoppas att ni har en bra dag och att ni håller er friska!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0