Ville och jag!!

Nu har Ville och jag pricis skjusat Olle till skolan. Idag fick vi ta fram den fodrade jackan. Huu så kallt!
Ville och jag får tillbringa förmiddagen för oss själva eftersom Jokke hoppade in för att jobba lite. Men vi ska nog få dagen att gå iallafall. Vi kan ju tex gå och lägga oss i sängen igen och gossa lite. Det tycker iallafall jag är en bra ide:)
 
Igår skötte sej hästarna bra på träningen. Den sista hästen var en mardröm att rida i början av passet och jag funderade starkt på att bara sittaav. Men jag fullföljde och vi lyckades genomföra träningen med ett godkänt resultat. Bra där!
Nu laddar vi för tävling till helgen. Det ska tydligen bli skitväder så vi får väll se om min inställning håller isej eller inte. Jag är lite svag och viker mej lätt om inte vädret står på min sida, så att säga.
 
Nu ska jag gå å hitta på nått med min minsting!
 
                                                                        Haha, kolla stilen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0