Sista dagen på veckan

Söndag morgon. Sista dagen på veckan. Som ni vet så ställde jag ju in tävlingen som jag skulle ha åkt på idag. Skönt kan jag tycka. Men regnet vräker inte ner idag, det ser faktiskt ut som om solen vill komma fram där bakom molnen. Får se hur det blir med det.
 
Jag tycker att vi ska köpa en ny soffa. Jokke tycker att det är onödigt. Vi har vägt för och nackdelar fram och tillbax och kommit fram till att vi kasnke kan åka och kolla iallafall. Så vi räknar med en utflyckt idag iallafall.
Annars så ska hästarna ridas, några hästar ska byta bete, några hästar ska flytta hem och börja stallas in. Så det lär vara lite fix och trix med det under dagen. Allt måste ju hinnas med innan det blir mörkt, det blir ju mörkt tidigt om kvällarna nu ju.
 
Vad gör ni så här sista dagen på veckan?
 
 
 
                                                 La Possitana "Snorkfröken"
                                                 u: Possibilithy M
                                                 e: Last Liberty
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0