Regn regn regn

 Idag har det verkligen varit en ruskig höstdag. Som tur var så fick jag hjälp att skritta ut hästarna av en kompis. Då slapp jag ju rida ut i regnet två gånger:) Tack för det!!
 
Förövrigt så har det faktist varit en rätt slapp dag idag. Mest lite fika och mys med min vän.
Snart ska Olle skjusas på kalas. Pirat kalas! Det ni.
Medans han är där ska jag ta tag i avmaskning på alla hästarna. Jag tror även att jag ska fixa iordning  så att några av hästarna får komma in under natten. Så regnet och fruset. 
Snart så ska alla få komma hem och sova inne om natten. Min lilla flock på 8 hästar som fortfarande går ute. Då är det definitivt slut på lugnet här hemma. Jag får njuta dom här sista dagarna nu.
 
Hoppas att ni inte regnat bort  där ute.
 

                                                       sommarbetes glädjen är över nu

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0