Regn och rusk

Idag var det inget trevligt väder ute. Huvale för regn och rusk. Jag gillar hösten igentligen, eller jag älskar hösten. Men mest bara dom fina soliga dagarna med alla häsrliga höstfärger.
 
Jag som skulle rida dom flesta av hästarna ute i skogen idag. Får se hur jag ska planeraom det hela. Mest av allt så skulle jag faktiskt villja krypa ner i sängen och dra täcket över huvet igen.
Sitter nu å väntar in att jokke ska komma hem igen. Han sjusar Olle till skolan och Ville är ledig från dagis idag. Han fick sovmorgon så han ligger fortfarande å sussar i sin säng. Mys!
 
Nä, nu ska jag fortsätta att förbereda mej mentalt för att gå ut i regnet.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0