Måste bli piggare!

TRött, trött ,trött. Hur ska jag klara av vintern när jag tydligen inte äns klarar av september? Vet inte vad det är med mej. Jag behöver nått som jag bli piggare av. M Y C K E T P I G G A R E ! ! !
Jag vill mest bara sova hela tiden och tycker att allt jag tar för mej är jobbigt.
 
Nu är det sista vardagen den här veckan. Det innebär att det är sista dagen som jag behöver göra allt själv i stallet och så. Det är ju skönt.
Igårkväll var det hoppträning. Widde skötte sej bra tycker jag allt.
 
Måste nämna att dagislämningen har gått jätte bra den här veckan. Ville springer in på dagis och vinkar hejdå till mej, och han är glad hela tiden. Då känns det bra att lämna honom där:)
 
Så att e.... några tips på hur jag ska bli piggare mottages gärna!!
  
                                                       Olle snutten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0