Kylig torsdagsmorgon

Idag var det riktigt akllt hörrni. 3 grader var det bara när jag var ute hos hästarna vid 6.30. Men så fort solen kommer fram så blir det lite varmare. Åter igen är det svårt att klä på barnen inför skola och dagis.
 
Istallet har jag en häst som defivnitvt måste klippas. Men jag drar ut på det så att pälsen verkligen hinner växa ut helt innan så jag slipper att göra om det snart igen. Jag tycker att det är så tråkigt och tidsödslande att klippa. Stixigt är det åxo!
 
Nu på förmiddagen är det tänkt att Possan och jag ska ta en sväng i skogen. Sen har jag två som ska hopptränas ikväll. Om nu hästen som borde klippas orka röra på sej. Haha.
Har en massa andra måsten som ska göras idag åxo. Så ett besök nere på stan måste räknas in i planeringen.
 
Igårkväll gjorde jag klart ett brodyrjobb åxo. Känns alltid lika skönt när det rullar på och grejjorna lämnar brodyrmaskinen.
 
Ni har väll förresten uppmärksammat att Tjejerna från Kisa tog guld i lag SM i fälttävlan. Där var jag med och sponsrade och broderade upp deras jackor. Kul att det går bra och att man får synas i sånna sammanhang.
 
Nä, nu är klockan 8 och det är dax att gå ut i kylan igen.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0