Jag undrar vad ni tror nu?

Tror ni att jag blivit sjuk på riktigt nu när jag skriver här två dagar irad?
Det kanske jag har blivit på ett sätt, men på det andra sättet så har jag bara lite tid över;)
 
När man går upp vid 6.30 var eviga dag så hinner man med en del under dagen. Just nu så går det bra att gå upp den här tiden. Men jag antar att det blir värre sen när det blir mörkare ute. När den så kallade vintern kommer. Burrrr, vill inte änns tänka på det.
 
Påtal om väder så tycker jag att det är så svårt att klä barnen den här årstiden. Nu på morgonen är det 3 grader och när dom ska ham från skola/dagis så är det kasnke 17 grader. Grejjen är att jag packar på dom lite "lager på lager", men dom där överblivna lagren blir alltid kvarglömda någonstanns. Typ utanför matsalen eller liknande.
Tycker att det är surt när kläder försvinner på det viset.
Nåja, det kasnke blir bättre med åren.
 
För hästarnas del så är det två som ska gå i skogen idag och den tredje ska hopptränas ikväll. Dom andra hästarna har jag faktiskt inte tagit in ännu. Dom går kvar ute på betet.
Men snart så börjar det bli dax för dom att börja göra sej redo för en liten flytt in i stallet.
 
                                                     Min lilla Ville, nån gång under sommaren.
 
 
Ha en bra dag allesammans!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0