God morgon!

Ja, det verkar ju mest som att jag har övregett den här bloggen. Men inte helt. Man kasnke kan säga att den ligger i dvala för tillfället bara.
Jag har SÅ MYCKET bilder som jag vill visa för er. Och en massa att berätta. Men bilderna ligger på olika datorer och mitt minne och tid är utspridda både här och där. Det tar lite tid att samla ihop allt!
 
Sisst jag skrev var det ju dax för fölvisning. För er som inte ver hur det gick så kan jag säga att det gick bra!
Havanna ick 47 poäng på fölvisningen varav en 9 på galoppen.
På championatet blev hon tredje bästa gångartsföl och bästa hoppföl! Massa priser fick jag med mej hem så nu blir det flera betäckningar till nästa år.
 
Jag har även hunnit med att tävla lite på Possan, Widde och Osario. På tal om tävlandet så måste jag nog springa och dra på mej mina vita ridbyxor nu, klockan har hunnit bli mycket.
Mot jönköping med Possan och Widde!
 
 
Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0