God kväll!

Idag blev det aldig rikigt ljust här i Vimmerby. Det har varit gråmulet hela dagen.
Jag har ridit två hästar och longerat en idag. Den sista hästen blev det reflexer på när vi skulle ut i skogen.
 
Har även hunnit med lite brodyrjobb idag. Jobbade med det några timmar mitt på dagen innan jag tog tag i ridningen.
 
Förövrigt så går jag mest bara runt och snörvlar och tycker synd om mej själv för att jag aldrig blir riktigt sjuk, eller frisk.
 
 
                                                                      Tittut!
 
Nu ska jag gå och sätta mej i soffan och glömabort att mitt huvud gör ont. Kanske göra lite vitlöksbröd och koka lite te innan det är dax att natta hästarna.
God kväll!

Kommentarer
Postat av: Frida

Vi ses i morgon!

2012-09-25 @ 20:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0