God afton!

Regnet bara fortsätta att ösa ner. Jag har insett att jag är lite för svag för att ståemot. Jag har just avanmält mej till tävlingen i morrn. Jag åker inte med nån av hästarna. Regnet förstör så mycket. Kanske är banan inte så dålig av vattnet, men det ska ju regna även i morrn och att vara en hel dag på tävling utomhus i regn med två hästar, NEJ TACK!
Latmasken satte sej på axlen!
 
Idag har jag hållt mej inne. Ridit inne, och varit med barnen inne. Eller vi har väll varit ute åxo men vi har inte gjort så mycket mer en det nödvändigaste ute.
Olle har haft en kompis här så han har fått leka av sej lite, alltid lika populärt.
 
Vad styr ni med nu när det regnar så mycket??
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0