Fullt stall

 
Hoppas att eran helg har varit bra!?
Nu drar den nya veckan igång och jag startade den tidigare än vanligt. Nu när fler hästar är inne så får jag börja med dom INNAN jag väcker barnen. Det är tyvärr så det måste bli nu.
Men nu är det bara te hästar kvar ute på "bete". Det känns riktigt skönt ska ni veta. Framför allt när jag tittade på termometern i morse, burr!
 
Idag är det stängningsdag på dagis. Det innebär att Olle ska skjutsas till skolan och Ville och jag blir ensamma hemma under dagen. Hästarna kommer inte att bli ridna förrens på eftermiddagen. Men då får jag hjälp av en gammal hyresgäst som kommer hit och rider. Toppen bra!=)
Under dagen får väll Ville och jag roa oss med att mocka alla boxarna som blev extra nu. Från fyra hästar i stallet (varav 3 var mina) till ett fullt stall med nio hästar. Varav två i samma box.  Jäjä....
 
 
 
                                                             Possibilithy M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0