Då var det lördag nu då

Lördag morgon, eller kasnke förmiddag. Vid den här tiden brukar jag, på vardagarna, sitta på hästryggen. Men inte idag då det är helg och jag är ensammen med smågrabbarn.
Den här helgen är en sån där helg som det inte finns nått inplanerat i kalendern, mest just för att det är jokkes jobbhelg och att det då inte finns så mycket utrymme för att göra något.
Så jag tänkte att jag förutom hästarna, skulle ta tag i lite brodyrjobb som ligger efter. Det blir lätt så den här veckan då jag inte har nån möjlighet att jobba med brodyren. Jokke har jobbat eftermiddag hela veckan och därför prioriteras hästarna på förmiddagen innan barnen kommer hem.
 
 
Vädret ser ut att bli rätt ok idag, jämfört med tråkdagen igår.
 
Nu har jag faktiskt laddat upp några bilder som är tagna nu under sommaren så att jag har nått "nytt" att komma med. Dock är det bara några av dom som ligger på den här datorn. Men jag jobbar mej sakta frammot:)
 
Här kommer en bild av fina Havanna en sommardag i hagen.
 
 
Jag saknar era kommentarer! Det är alltid en sporre med att få kommentarer på sina inlägg som gör att man vill fortsätta att skriva. Så skärp er och sluta smygläsa!! ;)
 
Ha en bra helg!

Kommentarer
Postat av: Camela

Smygläsare ja visst, om du vill kalla det för det ;)
Fortsätt skriv så man får veta vad som händer där nere! Kram!

2012-09-15 @ 14:24:23
Postat av: Fanny

Jag läser din blogg ibland, och det är alltid roligt med bilder och hästsnack=) Inga tävlingar på G? =)

2012-09-15 @ 19:11:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0