Bra dag

I dag har jag faktiskt hunnit med rätt mycket.
Ridit några hästar, varit ute å sprungit, varit på bio och jobbat med lite brodyr. Är nöjd med min dag.
 
Min löparrunda var premiär och det gick jätte bra hela rundan. Är toppen nöjd med mej själv.
Efter det åkte jag och Olle in till stan och kollade på bio. Vi såg madagaskar 3. Rolig:)
Härligt med lite tid bara mellan oss två.
 
Om en stund är det dax att åka iväg och ta hand om mina extra hästar för dagen. Har hand om Sofies hästar nu i eftermiddag-kväll och så har jag även hand om min inhyrning ihelgen. Så det blev mycket hästar idag:) Dock INGET jobbigt!
Nu ska jag ta och mysa till det i soffan med min älskling!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0