Slaskigt

I morse landade säsongens första snöflingor på mej när jag var ute hos hästarna. Men det försvinner ju när de landar på marken. Tur är väll det då jag fortfarande har sommardäck på bilen.
Barnen blev iallafall glada när jag sa att det snöade. Mindre glada när dom inte såg nån snö:/
 
På tal om barnen så hade dom nog helst av allt velat ligga kvar i sina gossiga sängar. Mina barn är inte så morgonpigga av sej. Det är tjat tjat tjat från min sida för att få dom upp ur sängen på morgonen. Men däremot på helgerna när dom FÅR sova, då ska dom minsan upp tidigt. Knasisar!
 
Igår kväll tränade jag på Fosse. Ringde även efter en kompis så att jag kunde få det hela filmat. Tack Linda för hjälpen. (och Alice åxo) :)
Nöjd med träningen, det går i rätt riktning om man säger så. Igår var även första gången jag satt upp utan att longera nått innan. Det brydde han sej inte ett dugg om.
 
Nu ska jag ut i slasket och börja mocka och ta ut en häst i skogen. Till kvällen blir det hoppträning med två av dom andra.
 
Ha en bra dag!!
 
                                        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0