Ridfylla?

Fyra hästar ridna idag. Varav Frida var snäll och följde med ut och skrittade en åt mej. TACK! Det var alltså fler än vad jag räknat med att göra idag, men det är skönt.
Familjen hyrde en barnfilm och vi har haft fredagsmys i soffan. Poppcorn,godis och festis:) Nu hällde jag upp ett glas vin lagom til barnen ska sova. Perfekt!
 
Jag gjorde även en fuling idag. Jocke och jag lagade så god mat idag så jag tyckte att det var synd att dricka vatten till det. Jag  hällde upp ett halvt glas vin och drack det till. Sen gick jag ut i stallet och skrittade en häst. Ridfylla? Nåja, allt gick bra:)
 
Ha det bra!
                                               
 
                                                       
                                                                                  SKÅL!!
                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0