Ovan molnen lyser alltid solen

Gårdagen löste sej till det bästa kan man säga.
Det stog en hovslagare i mitt stall och bara hängde utan att ha nått att göra. Jag var inte sen med att ställa fram Fosse så att han fick på sej skor. Två av småttingarna han han även med att verka.
 
Fosse svävade fram på moln på sina nya skor. Han gick AS BRA på träningen. Fick lite tips på hur jag ska fortsätta framot med han. Jag är ju ingen utbilldad unghäst utbildare direkt så jag får helt enkelt snappa upp alltsom jag kan:)
Men det känns ganska enkelt med Fosse för han är hittils väldigt okomplicerad. Som tur är!
 
Nu ska jag strax gå ut och klippa en häst innan jag ska snabbmocka och dra vidare till min frisör. Känns som det är dax, herregud så jag ser ut.
 
                                              Fosse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0