Min kisskatt

Min lilla kissekatt eller kisskatt som vi säger här hemma, hon blev påkörd igår kväll.
Han som körde på henne kom in och berättade att hon sprungit vidare in i stallet. När jag kom ut så kom hon när jag ropade ochvi undersäkte henne. Dock var det lite svårt för hon var blöt och smutsig. Men vi hittade ett litet sår över ögat och en klo som var borta. Det kom även lite blod ur rumpan på henne och jag antar att det inte är så bra.
Veterinären sa dock att det inte var så mycket annat att göra än att vänta och se.
I morse var hon inte istallet när jag var ute hos hästarna. Jag ska gå ut igen och ropa på henne och se om hon ätit nån mat, efter att jag skjusat grabbarna.
 
Hoppas att hon klarar sej i genom det här min lilla kisse!
 
 
                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0