Min dag

God morgon! Här sitter jag med min tekopp som dom flesta andra mornar. Dagens enda skillnad är att jag inte behöver stressa eftersom jag inte är ensam med barnen denna morgon. Skönt när man är två som kan dela på morgonsysslorna kan jag tycka.
Bara att hopppa rakt ner i stallkläderna när jag skrivit klart här. Alltså inget extra klädombyte bara för att barnen ska skjutsas till skola och dagis.  Skönt!
 
Idag ska en av hästarna fö IR-behandling.  En drös med hästar ska verkas och en ska få skor. Stallet ska mockas höpåsar ska packas och foderhinkar ska fyllas, en häst ska motioneras. Allt detta ska ske innan klockan 13.00 för då kommer barnen hem och då ska maten stå på bordet för att Jocke ska hinna  äta innan han ska fara till jobbet. Thats it!
 
Sen ska man göra ett klädbyte och komma in i en annan värld. Hemma världen. Då ska det handlas, åka till apoteket, lekas, tvätta, diska och laga mat.  Mmm.... så ser min dag ut på en skiss. Hur ser eran ut?
 
Hur som, ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Frida

Hej! Din dag verkar roligare än min i alla fall:)

Svar: En skitdag hittils!
Mia

2012-10-09 @ 08:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0