Måndag 29/10

Då var det dax för en ny vecka igen nu då.
Idag är inte temperaturen fullt så skrämmande som den varit i helgen. Nu ligger den bara strax under minus sträcket.Men det är fullt tillräckligt.
Ville hade feber hela dagen igår. Men den försvann lika fort som den kom för idag är han helt feberfri igen. Hokus pokus lixom.
Pga att Ville låg sjuk igår så blev dagen lite uppochner. Jag hade planerat in en massa som skulle göras och allt fick stuvas om. Jag satt därför ute och jobbade tills Jocke skulle åka och jobba och då bytte vi bara av varandra. Så vi sågs tyvärr inte så mycket:( 
Men det mesta blev gjort iallafall.
Har lite nya artiklar som ska provbroderas så jag vet om det är något som jag kan beställa hem. Jag tycker att det är jätte roligt och spännande:)
 
Den här veckan är det Höstlov som gäller för Olle. Men han ska vara på fritids ändå. Dock är det stängt idag och då passade jag på att även behålla Ville hemma. Så idag får vi lite lekbesök.
Men först så ska stallet fixas klart. Ridningen idag blir det nog inget med. Det hinns tyvärr inte.
 
Ha en bra dag alla ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0