Lördag morgon

Då var vi redan inne på helgen igen. Lördag morgon å allt.....
Igår var jag på bio, jag har inte sovit som jag borde inatt, den där filmen gjorde att jag fick mardrömmar. Huu!
Men det var skönt att göra nått iallafall.
 
Idag är det tre hästar som ska motioneras. Det är även marknad på stan idag. Vet inte om jag är så sugenpå att åka dit direkt. Tror inte äns att barnen bryr sej så hårt faktiskt, så vi får se om det finns tid och lust till det senare.
 
Jag borde bestämma mej för om jag ska åka och tävla i morrn eller inte. Svåra beslut att ta.
 
Fick en liten filmsnutt på Osario från träningen i torsdags. Blev lite konstigt, men jag hoppas att ni kan se den ändå;)
                

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0