Jag tänker inte rätt

Nu är jag vaken, eller det har jag ju varit i några timmar nu iof. Men det var lite si och så med det i morse. Det här med att ställa om klockan gör det besvärligt för mej. Jag vet inte hur jag ska ställa larmet när klockan ändras mitt i natten. Nåja, det blev bra tillslut iallafall och hästarna var lugna i stallet även att jag kom u lite senare än vanligt.
 
En häst är riden nu. Fosse och galopperat över en liten upphöjd bom med mej idag. = stora framsteg enligt mej själv.
 
Nu har jag pricis varit ute och sattigång brodyrmaskinen, det är mycket som ska fixas med jobbet nu. Jag håller på med en hemsida till MW Brodyr som snart blir offentlig. Ska bara fixa klart allt med den först. Nu finns MW Brodyr även på facebook, så gå gärna in och "gilla" där.
 
Har två hästar kvar som ska ut i skogen och skritta senare idag. Men först av allt så ska jag gå och titta till min gulleplutt som ligger nerbäddad i sängen och är sjuk.
 
Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0