Jag har inte tid

Jag har inte alls tid för att sitta här igentligen. Pga all snö som kom här i gårkväll så behöver jag nog åka till skolan/dagis extra tidigt idag. Med tanke på mina sommardäck på bilen:(
Det var inte några ynka snöflingor som föll om man säger så. Vi hade träningar i ridhuset och utanför var det rena rama snöstormen. Stackars dom som körde med transport.
 
Hoppas att snön försvinner tills på lördag för då är planen att tävla med två hästar. Imorrn alltså.
 
Nåja, det jag ville säga igentligen var att jag red en häst i skogen, sprang drygt 3 kilometer och sen hopptränade två hästar. Mina lår säger aj aj idag.
 
Mm... det var nog bara det som jag ville förtella:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0