Hovböld?

Äntligen Fredag!
Fast det känndes lite som fredag igår åxo faktiskt. Men idag är den helt äkta:)
Som vanligt är jag trött och känner mest att jag skulle villja krypa ner under täcket i min varma sköna säng igen. Men jag är ju redan i full gång med dagen. Hästarna har fått mat och kommit ut i hagarna, jag har ätit frukost. och jag har fått upp en unge ur sängen och han har även fått på sej kläder. Den tredle lilla killen i familjen får sovmorgon idag eftersom han är ledig idag. Oj, han vaknade visst nu:)
 
Idag är det tre hästar som ska ridas. Men det ska jag hinna med eftersom jag inte har nått annat stort planerat idag.
 
Har en häst som jag anar hovböld på, men inget som hovslagaren hittar. Vad ska man göra då? Hon går så illa. Vänta lite till?? Tips?
 
Ha en bra fredag allihopa!!
 
                                
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

Vi trodde Marco hade Hovböld för några år sedan men visade sig vara en blödning i hoven.. Sjukhuset en vecka sedN som vanligt igen. Vi var dock på klinik å såg det på röntgen.. Hoppas bara det är de så det inte är något annat! Kramis

2012-10-19 @ 08:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0