Höst nu då

Lite lagom trött idag. Fast det skriver jag ju alltid till er att jag är. Men jag antar att det är lite av den årstiden då man är trött. Men redan?
Kanske är lite extra trött idag för att jag sprang igår. Inte fullt utrustad med springskor och ut och motionssprang direkt. Nej jag sprang mest och "jagade" hästar i ridhuset då vi löshoppade.
Finns nog en och annan häst i stallet som är lite trötta idag åxo.
 
Igår var jag ute och åkte med en av unghästarna. Han är två år nu och har inte åkt transport sedan han var på fölvisning. Men han gick i stortsett rakt in i transporten och stog som ett ljus hela vägen. Duktig där!
 
Idag ska jag försöka våga mej ut i skogen å rida lite. Känns som om jag inte kommer att bli tagen för en älg om jag har på mej reflexer och håller mej till vägarna. Eller? Den som lever får se.
 
Den där rackarns förkylningen som jag har varit arg på, den har försvunnit. Och kommit tillbaka. Skit!
 
Nåja, bäst och sätta fart så att barnen kommer iväg till skola/dagis itid.
 
Ha en bra dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0