Hej hopp!

Här är det lika tomt som vanligt. Det ekar ju när man kollar in här. Era kommentarer är så långt borta att det inte äns  går att nosa sej fram till dom.
Nåja, skitsamma. Ni får väll läsa ändå;)
 
Idag står det IR- behandling på schemat för två av hästarna. Så ingen ridning nu på förmiddagen. Hoppas att jag ska hinna med Fozze till kvällen. Igår fick han tyvärr ståöver sin träning pga annat.
 
Nån som har nån bra ide eller är ni nyfikna på nått specielt som ni vill att jag ska skriva om?
 
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Ja, jag läser gärna om träningar och övningar du gör på träningarna, både för instruktör och när du tränar själv. Det är kul med inspiration! Är det nån träning på gång snart, som man kanske kan åka och kolla på eller om jag törs, vara med?!!?
kram Fanny

Svar: Kul att du svarar Fanny:) Klart att du törs vara med!
Vi brukar ha hoppträningar för Hans-Olof på torsdagar och dressyr för Maria varrannan onsdag. Nu på torsdag blir det tyvärr ingen träning så nästa är dressyren för Maria nästa onsdag.
Mia

2012-10-02 @ 13:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0