Hallowen

I går var barnen på dagis/fritids så då fick jag en hel del gjort.
Jag har broderat upp artiklar som ska upp på hemsidan så fort jag får några bra bilder. Vet inte varför inte bilderna blev bra som jag tog i går. Dom blir lixom blanka? Nån fotograf det är jag då inte. (Milla hjälp mej!)
 
Till kvällen blev det löshoppning och det var en av mina som överraskade. Han hoppade iof alla hindren fram och tillbaka innan det blev nån ordning på det. Men han visade ju iallafall att han tyckte att det var roligt och att han inte brydde sej om hur hindren var uppbyggda. Skrutt häst!
 
Idag blir det förhoppningsvis mer ridning än vad sm hans med igår. Och så hoppas jag att änu mer brodyr arbete ska bli gjort.
 
Idag är det tydligen hallowen. Något som inte "firas" i den här familjen. Men lite uppmärksammat blir det ändå, för barnen har klätt ut sej till skelett och ska på maskerad på dagis/fritids. Söta små skräckvarelser:)
 
Vad ska ni göra idag??
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0