Fruset

Brrrr, idag var det kallt hörrni. Det var på nollan och det var frostigt ute när hästarna gick ut. Det blir snart att ta på vantarna på morgonen.  Jag försöker dra ut på det för jag vill inte att det ska bli riktigt så kallt än.
Läste igår nått om att snön skulle komma rekordtidigt i år. Hu geda mej!
 
Allt det där som jag rabblade upp igår att jag skulle göra. Allt blev gjort förutom hovslagaren. Han dök aldigt upp.
Jag hade planerat in att Fosse skulle få på sej skor nu och att han kasnke skulle ha gått en träning som idag. Nu sket sej allt.
Det blir nog ingen träning alls för mej ikväll, och kanske inte i morrn heller. Allt som jag hade bokat in verkar bli inställt. Så himmla tråkigt:(
 
Idag ska jag bara rida en häst nu på förmiddagen, ridhuset ska göras iordning inför träningarna ikväll och allt i stallet ska göras som vanligt. Sen kommer ju barnen hem tidigt idag åxo så jag får vara lite kreativ med dom istället.
 
Ha en bra dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0