En vanlig dag!

För er som varigt oroliga för min katt (eller inte) så kan jag säga att hon mår bra. Hon är pricis som vanligt förutom ett par småsår. Nu har hon vad jag vet om, förbrukat 2 av hennes nio liv genom att bli påkörd. Kanske dax att lära sej nu?
 
Vet inte rikigt vad jag mer ska skriva om här. Dagarna fortsätter att springa iväg som vanligt. Det är lite ridning, mockning, jobb och en massa annat som görs. Helt vanliga dagar helt enkelt.
 
Ikväll ser jag fram i mot träning med Fosse. Kanske kan få lite nya tips nu på hur jag ska gå vidare. Det vi fick öva på sist verkar iallafall ha fastnat nu. Så nu är vi redo för nya utmaningar:)
 
Ha en bra dag!!
 
 
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0