Dressyr tävling

God morgon!
Idag blev det inte något med att ligga och dra sej i sängen inte. Nu är hästarna matade och utsläppta och jag intar frukosten alena framför datorn.
Idag ska jag åka på dressyr tävling. Ha, har ni hört! Trode nog aldrig att det skulle inträffa. Men, självklart så är det ju inte jag som sja tävla. Ska bara följa med som tur är.
 
Nej, det blev ingen ishall med barnen igår. Det blev en promenad i den höstiga skogen istället. Lika bra det:)
Olle cyklade och Ville sprang. Med andra ord så fick vi lite rastade barn iallafall.
Till kvällen blev det goda varmamackor och en film med kompis. Alldeles prefect!
 
Nähe, om man ska ta och gå ut och se om jag hinner mocka lite innan avfärd.
 
Ha en bra avslutning på helgen!!
 
                           
                            En gammal bild med två busfrön
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0