Ville tid

Nu var det dax igen då rå. Ville är sjuk. Eller sjuk å sjuk, han har fått hosta. Lika bra att han är hemma från dagis då han är så gnällig över detta. Vi får helt enkelt ta en utflykt in till apoteket och köpa hostmedecin istället för dagis:)
Nåja, det är vad det är helt enkelt.
 
Jag har iallafall styrt undan det mesta av brodyren. Har bara lite kvar som ligger där nu. Sen inväntar jag lite beställningar från er;)
Ska fixa med underlaget i ridhuset idag åxo eftersom ridhuset är bokat tillkvällen.
Förövrigt så har jag bara en häst att rida idag. Eller rättare sagt, jag tänker bara rida en häst idag bara för att jag vill. Så det så!
 
Igår hände det! Första reaktionen på Fosse när jag red alltså. Jag petade till han med spöt lite extra i galoppen och då sparkade han bakut. Det var det första och ända han har gjort sedan jag börjat rida på han. Det ledde mest bara till att han gick fram mer och lyssnade bättre så det var bara possitivt. För övrigt så var han kanon fin. Fortsätter alltså med honom idag.
 
Nä, nu är det ville tid som gäller!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0