Veterinärbesök i dagarna tre

Redan torsdag, det är skrämmande hur snabbt tiden går.
Idag träffade jag veterinär för tredje dagen i rad. Det lät lite värre än vad det var.  I måndags så vaccinerades alla mina kusar, igår var jag i Löberöd med två st, och idag var jag med en kompis med hennes häst då den skulle raspa tänderna.
Det känns SÅ skönt nu när allt detta är gjort. Efter en heldag i bil så längtar man inte direkt tillbax.
 
Snart blir det mat här i stugan och efter det ska stallet göras färdigt. Sen blir det en snabb dusch innan jag ska iväg på mentalträning med Andy Swärd. Det ska bli riktigt intressant.
 
Jaha, det var det skvallret som jag hade att komma med idag;)
Ha det bra alla ni!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0