Tisdag

Nu är även den här veckan i full gång.
Idag har alla hästar vaccinerats och alla utom EN häst skötte sej. Typiskt!
En häst har blivit riden idag. Fosse gick jätte bra i ridhuset idag. Förresten, en häst till blev ju riden. Frida gav Osario ett dressyrpass åxo:)
 
Igår gick Jokke och jag lösa på Olles rum när han var i skolan. Leksakerna rensades och mycket slängdes. Nu har vi koll på vad som behöver inhandlas till julen. Som ett mirakel så hörde Frida av sej och undrade om inte Olle ville ha ett skrivbord. Det är klart att han ville, jokke och jag hade pratat om det bara nån dag tidigare. Så nu har han fått en egenplats på sitt rum där han kan sitta och filura och pyssla. Jätte bra!
 
Villes rum var inte lika lättstädat eftersom han var hemma när detta utfördes. Alla sakerna åkte snabbt ut på golvet igen.
Får bli en annan dag helt enkelt.
 
I morrn ska jag och två av hästarna iväg på en liten utflyckt. Inte så liten heller. Nåja, jag är mest orolig för hur lastningen av tvååringen ska gåtill. Tur att jag har hjälp!
 
Nähe, nu ska jag fortsätta att få tiden att gå.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0