Min helg

Min helg har varit bra. Det har blivit häng i badtunnan med vänner, lite ridning,mockning mm mm.
Har även kört en av tvååringarna på inridning. Jag var så närvös för att han skulle vara knepig att lasta. Men vet ni va, han gick rakt in i transporten:) Han har bara åkt transport två ggr innan som föl. Duktig häst!
Clintardo e: Clintaro u: Osario - Orleandro 
 
Idag ska jag mest bara fortsätta där gårdagen slutade. Kom in vid 21.30 från stallet och det är alltså bara att gå ut och fortsätta idag.
Fick en hel del brodyrjobb färdigt så det känns underbart skönt!
 
www.mwbrodyr.n.nu
 
Nähe, nu ska jag ringa dagis och säga att lilleplutten stannar hemma idag. Sen ska jag gå ut och hoppa Fosse! Hoppla hoppla!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0