Matgäster

Jag tror att jag har fått oinbudna gäster i hagen. På natten.
Jag körde ut balar till två av hagarna i lördags varav det går fyra i varje hage. I den ena hagen finns 1/3 kvar, i den andra är det helt slut. Det måste varit nån mer som varit där och ätit!
 
Jag har klarat av att rida Fosse idag. Det är det ända. Min kropp värker och sägerifrån. Min hals är som en badboll och jag låter som en kråka. Mina barn verkar inte förstå vad jag säger iallafall.
Jag tycker synd om mej själv!
 
Hade lite lust att städa och pyssla lite här hemma när jag var klar i stallet. Men jag orkade inte mycket mer än att stryka och hänga upp nya gardiner i ett rum. Thats it.
 
När jag tog in hästarna nu i eftermiddag fick jag en mindre rolig överraskning. Om man säger så här, Widde behöver aldrig någon planerad vila!
Ingen träning med honom den närmsta tiden, tur att tävlingarna är slut för i år och att veterinärbesök redan är bokat.
 
Skit dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0