Hemma idag!

Idag är det min tur att stanna hemma pga sjukt barn. Nåja, jag är ju istortsätt hemma iallafall, men jag jobbar ju hemma.
I början av veckan så var Ville sjuk och jag hade massa att göra så då fick jokke vara hemma med honom. Nu är det Olles tur att vara sjuk, och eftersom jag han med att göra det mesta i början av veckan så kan jag vara hemma med Olle idag.
Det sura är bara att man måste dra upp dom ur sängen bara för att skjusa det andra barnet till dagis/skola. Men det är vad det är.
 
Som sagt så rider jag ju inte ihjäl mej om dagarna. Just nu rider jag bara Fosse några dagar i veckan, och Widde skrittas. Thats it. Men det lär väll snart ändra på sej.
 
I övrigt så försöker jag fåiordning på det såkallade hemmet. Jag fixar och donar och flyttar prylar från det ena stället till det andra. Blir inte riktigt som jag tänkt mej.
 
På brodyrsidan så håller jag på att ta hem en bra mössa som passar nu till vintern. En mössa som ska passa alla och dessutom vara helt perfect, haha:)
Så håll utkik på www.mwbrodyr.n.nu eller hitta MW Brodyr på facebook, så vet du när det händer grejjer där!
 
För övrigt så ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: linda

snart kanske du har ridhjälp av mig då det inte såg bra ut nät ir anna var igår så det bär av till vetrinären igen så snart jag kan få tid :(

Svar: Inte alls kul Linda:( Eller det är ju kul för mej om du blir lite mer närvarande i mitt stall:)
Mia

2012-11-23 @ 08:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0